Πολιτική Επιστροφών

Επιστροφές & εγγυήσεις

Βασική προϋπόθεση για την επιστροφή των προϊόντων είναι να μην έχουν φθαρεί ή καταστραφεί και η συσκευασία τους να βρίσκεται στην αρχική της κατάσταση χωρίς να έχει σκιστεί ή διαλυθεί. Γι’ αυτόν το λόγο παραμείνετε προσεκτικοί κατά το άνοιγμά της.

Διαδικασία Επιστροφής Προϊόντων

Η επιστροφή προϊόντων μπορεί να γίνει με δύο τρόπους:

Α) Επιστροφή του προϊόντος – κατόπιν επικοινωνίας – στην έδρα μας και επί τόπου αξιολόγησή του ως προς τη δυνατότητα αλλαγής.

 Β) Μέσω της εταιρείας courier στέλνετε το προϊόν σε εμάς ως εξής: Συσκευάζετε το προϊόν (και την αρχική του συσκευασία) σε μία μεγαλύτερη συσκευασία που να του εξασφαλίζει την μέγιστη προστασία κατά τη μεταφορά και συμπεριλαμβάνετε σ’ αυτήν ένα έγγραφο που να μας ενημερώνει για το πρόβλημα που δημιουργήθηκε αλλά και τη διαδικασία τακτοποίησης του οικονομικού ζητήματος που επιθυμείτε. Απευθύνεστε στο Τμήμα Επιστροφών της ίδιας ταχυδρομικής και μας στέλνετε το προϊόν, σημειώνοντας πως τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν τον αποστολέα.

Προσοχή: Σε περίπτωση που το προϊόν δεν πληρεί τις παραπάνω προϋποθέσεις, θα επιστρέφεται σε εσάς, με χρέωση παραλήπτη.

Λόγω του γεγονότος ότι η επιστροφή προϊόντων είναι μία διαδικασία που βασίζεται στην προσεκτική διαχείρισή της, θα είμαστε πάντα στη διάθεσή σας για οποιαδήποτε βοήθεια ή πληροφορία, καθώς σκοπός μας είναι να αποφευχθεί οποιαδήποτε παρεξήγηση ή ενόχληση του πελάτη. Προτεραιότητά μας, είναι η ικανοποίησή σας, γι’αυτό επικοινωνήστε μαζί μας είτε μέσω τηλεφώνου, είτε μέσω e-mail.

Αλλαγές

Σε περίπτωση που κάποιο από τα προϊόντα που σας στείλαμε, δε σας κάνει μπορούμε να σας το αλλάξουμε εντός 15 ημερών από την παραλαβή του. Για να γίνει η αλλαγή θα χρειαστεί να μας στείλετε το προϊόν στην κατάσταση που το παραλάβατε με όποιον τρόπο επιθυμείτε (ΕΛΤΑ ή Courier) και να μας ενημερώσετε (τηλεφωνικά ή με e-mail) πιο άλλο προϊόν θα θέλατε να σας στείλουμε. Τα έξοδα αποστολής για τις αλλαγές επιβαρύνουν τον πελάτη.